Patarimai namams ir laisvalaikiui

informacijos valdymas, sistema, laiko taupymas
0

Informacijos valdymas – būdas sutaupyti laiko

Kone kiekvienoje įmonėje nuolat sprendžiamas klausimas – kaip sutaupyti darbuotojų laiko, kad jie galėtų dirbti produktyviau? Siekiant tokio tikslo galima naudoti įvairias priemones: nuo griežtos darbo laiko apskaitos iki didesnio darbuotojų skaičiaus samdymo. Tačiau problemą galima išspręsti ir labai paprastai. Informacijos valdymas, siūlomas „Sekasoft“ – viena ypatingai efektyvių, papildomos naudos duodančių priemonių.

Ką ir kodėl reikia valdyti?

Nerastume įmonės, kuri kasdien nesusiduria su milžinišku informacijos kiekiu. Kad ir ką bendrovė veiktų – gamintų baldus ar gydytų žmones – jos darbuotojai turi nuosekliai stebėti, kurti ir keisti įvairiausius duomenis. Būtent tai ir yra informacija.

Kiek laiko kasdien skiriate tokiam darbui? Kiek valandų per savaitę sugaištate tam, kad parengtumėte, patvirtinimui išsiųstumėte, pakoreguotumėte ir išsiųstumėte sutartį ar komercinį pasiūlymą? Kiek laiko prireikia kopijų spausdinimui, skenavimui? Jei kuriate garsines reklamas ar kitokius vaizdo, garso įrašus, kiek laiko prireikia jiems apdirbti? Tikime, kad išties daug – tereikia susimąstyti.

Įvairios duomenų apdorojimo sistemos ir sukurtos tam, kad visus tokius darbus atliktumėte žymiai greičiau ir lengviau. Sisteminis informacijos valdymas, kuriuo gali padėti pasirūpinti „Sekasoft“, idealiai pritaikytas skirtingo pobūdžio įmonėms. Toks technologinis sprendimas puikiai tinka ir mažai, ir didelei įmonei. Visa esmė – sugebėti pritaikyti sistemą prie individualių poreikių.

Ką suteikia suvaldyta informacija?

Tinkamai išnaudodami tokių sistemų specifiką, galite:

• Taupyti laiką. Sistemoje gali būti kuriami ir naudojami dokumentų šablonai, deleguojami darbai, susisiekiama su klientais ar kitais svarbiais verslo dalyviais ir pan. viską rasti vienoje vietoje – sprendimas, kuris tikrai taupo laiko.
• Mažinti sąnaudas. Įsidiegus sistemą, nebereikia spausdinti, kopijuoti didžiosios dalies duomenų. Taip sumažėja ir popieriaus, ir elektros sąnaudos. Be to, jei laikmenas ir dokumentus kaupiate fiziniu formatu, įsidiegę programą sutaupysite ir vietos.
• Geriau pateisinti klientų ir partnerių lūkesčius. Greičiau ir efektyviau atlikti darbai – privalumas kiekvienai įmonei.

Prie privalumų galima priskirti ir didesnį darbuotojų pasitenkinimą darbu ir pačia darboviete, patogumą. Įsidiegdami tokią sistemą, investuojate į tiesiog didesnį gerbūvį. Ilgainiui tokia investicija atsiperka – tiek sutaupytu laiku, tiek mažesnėmis sąskaitomis ir didesniu pelnu. Taigi, informacijos valdymas yra sprendimas kiekvienai įmonei, norinčiai žingsniuoti į priekį. Būtent toks yra ir „Sekasoft“ tikslas – sprendimai, kad sparčiai augtumėte.

admin • rugpjūčio 22, 2018


Previous Post

Next Post

Parašykite komentarą

Your email address will not be published / Required fields are marked *